söndag 22 november 2009

Snatti Snatti




















Ja, såhär kan det se ut om man festar med min kompis Alva. Eller Silver som jag kallar henne. I torsdags var jag av någon anledning på Hells Kitchen, detta var nytt för mig och jag stod i mina hängslen och kände mig felplacerad.  En brat började prata med mig, han hade inget jobb utan han var livsnjutare. Han gav mig the creeps men jag nickade och log precis som jag blivit uppfostrad till att göra. 

Nu till något serierelaterat. Jag brukar ofta rita med mina kompisar i olika strippar, kan vara att de hänger i bakgrunden eller ibland får droppa en punchline.  Min kompis Johan har dykt upp ett bar gånger nu, han brukar oftast står med antingen i en Bob Hund tröja eller en med Weekdays loggan. Han jobbar nämligen där. Nedan kan ni se hur han ser ut på riktigt samt som seriefigur. 



































Jag har även ritat min nya tatuering som ska sättas på plats om några veckor, den ska sitta på på bröstet bredvid min nuvarande. Kan bli hur bra som helst.
































Så nu ska jag göra någon form av tortias, jag hittade mycket skumma ingridienser i min frys, som jag sedan glömde stänga så den har stått och pipit ett tag nu.

So long och så ses vi på tisdag.
-Harry

Rut får skirva om Rockyfesten hon har alla bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar