torsdag 26 november 2009

Fler bilder

here it goes:


Bästa Bella med sjukt fin kappa och hennes kompis som jag inte kommer ihåg vad han heter, men han kollade sjukt mycket på the hills på Mtv

Louise, Jesper, Henrik och Hanna (med nackspärr. men det syns inte på bilden)
På en maskerad var louise untklädd till kristina lugn. fantaboulus!

Yes! min kära vänner från slottet. Annika, Julia och Hagbergskan.

Patrick och Harry. Patricks skägg är verkligen 2.0 versionen av harrys.

kim w anderson och micke sol

En till Patrick, Ernas snygga kompis som jag har glömt vad han heter och Erna (en syster till)

Mikael och Agneta.

Det här är min gamla kompis Micke från tyska skolan. det var han som sa åt mig att jag borde börja göra serier. han är bra han. och han jobbar på bank, därav den ståndsmässiga jackan ("hästtäcket" som han kallar den själv)

nu ska jag till stadsmissionen och lämna lite grejer.

hej då
lilltå

/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar