fredag 27 november 2009

Jobbi Jobbi everyday

Top of the morning




En morgon när jag vaknade såg jag ut såhär i håret, detta förde tankarna till min idol
Hur som haver så önskar jag att den mystiska frisyr dök upp i mitt liv igen, innan jag tappar mitt hår. Vilket om man ärver hår från sin mors sida jag är dömd till att göra.

"

Harry Röda Hund Anderson

Kan aldrig mer gå till Spy Bar" detta är min facebookstatus.
 Den väcker som jag trodde många frågor och en del uppmärksamhet. Tim har ringt tre gånger redan.
Anledningen till ovanstående status beror på att låsen på båda toalettbåsen är trasiga. Detta bidrar då med omöjligheten att urinera. Jag får scenskräck och igår höll jag mig i en och halv timme. Djävla mentalblockeringar. 
Så summan av det hela är att om jag fortsätter gå till spyan så kommer jag få njursten. Då är det lika bra att stanna hemma eller gå till Berns. 

Rut var hemma hos mig i morse och sa "you stink" när jag förklarade att jag inte hade något te hemma. Hur ska denna dag gå?

Nu måste jag återgå till mitt arbeit och rita.

So long
-Harry 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar