måndag 25 januari 2010

Vargen

God morgon, idag gick jag upp halv sju. Efter det att jag slagit i nio av tio tår på nio olika föremål samt svurit högt så gick jag ut med hunden
Vi var ute i en halvtimme och beskådade söders morgonmänniskor.  De flesta såg lite halvtvära ut och en man mumlade för sig själv. 
Efter promenaden begav jag mig ut till saltsjöbadens golfklubb för att inspektera min framtida arbetsplats. Jag skrev på papper och det ser ut som att jag har jobb fram till oktober. Det är fantastiskt, jag ska stå i köket och vara kock tillsammans med min vän Patrik

Sommaren är räddad.

Senare idag ska jag ta i tu med detta åbäke till tavla. 



För kanske fyra år sedan höll jag på en del med schabloner jag sprayade då en tavla till min syster Wanda. Nu har jag tagit tillbaka sagda tavla för att med akryllfärg skapa något nytt. Om jag känner mig själv rätt kommer jag måla en skäggig man och möjligtvis en uggla.
 Livet som det ska vara alltså.

Men nu är det hundrastardags. 



Good Speed
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar