lördag 30 januari 2010

mindre bemedlad


Anledningen att jag bara har bloggat från mobilen å det senaste är för att Comhem tagit makten i egna händer och stängde av mitt bredband i torsdags kväll, för att jag tydligen inte betalat räkningen. Lolololol.
så häääär var det , jag fick ett brev från inkasso där det stod att jag tydligen missat en räkning, så då skyndade jag mig allt jag hade för att betala den räkningen som låg i min "att betala" hög.

att bredbandet stängdes av trots detta fick jag förklarat när jag ringde idag. jag hade tydligen betalat den här månadens räkning men inte förra som kronofogden villa ha pengar för. hahahah. efter att jag tjatat och försäkrat anton med målbrottstämma på kundtjänst att jag är pålitlig och detta var en engångsföreteelse så rebootade han mitt abonemang så nu är jag tillbaks efter nästan tre dygn i radioskugga. när jag såg googleloggan igen grät jag av glädje.

/Rut

3 kommentarer:

  1. Oj, du hade tur. Har kompisar som också missade en månad i somras, men betalat varje månad sen dess och vid nyår fick de sitt abonnemang av stängt och om de ska få vara kvar hos comhem så måste de betala hela årets räkning redan nu.

    SvaraRadera
  2. ruuuuuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!

    can du inte slänga upp en bild på det blonda håret?? snälla!!! jag har länge funtat på att do a rut...gå blond alltså. tror bilden skulle break the camels back men in a good way! snälla?

    SvaraRadera
  3. Micke: whaaaat det är ju helt sjukt. ett klassiskt exempel på en pervers form av ansiktslöst kontrollutövande.

    anonym: jo, bild kommer. men jag lider av en släng dbd så jag tycker att det är jobbit att ta och se bilder på mig själv. jag kommer på en bra lösning så har du bild inom kort.

    /Rut

    SvaraRadera