torsdag 21 januari 2010

Is it safe?


jag behöver alltså glasögon, vilket grämer mig för att jag alltid varit stolt över att jag ser som en hök. eller såg.. any whooo så blir det nog de här bågarna jag hittade på myrorna. hon som luktade alkohol och tonfisk inne i affären sa att de var helt klart min stil. is it? jag vet inte. kan jag ha så där mörka tjocka bågar? jag är ensam hemma och har ingen att fråga, och god only knows när Linus och Svenske kommer hem och kan vara fashion advisers.

/Rut

3 kommentarer:

  1. Hehe, du satsar sannerligen på en match till kulturhjälmen. Nu får du inte börja klä dig i lila linnetält också för då har du gått för långt. Alldeles för långt.

    SvaraRadera
  2. Hej Rudie, Linus här. Jag fick ett mejl från min kompis Emma där hon bland annat skrev följande:

    Jag har tokläst Söndagsbarnbloggen och känner (på ett nästan lite creepy stalkeraktigt sätt) att jag måste få träffa din roomie Rut. Jag har skrattat så salivblandat kaffe flugit och landat i stora blaffor på dataskärmen när jag läst hennes inlägg. Jag kände mig ond när jag skrattade högt åt när hon beskrev hur Lage fick hjärnskakning, eller när hennes bröd blev misslyckat men hon skriver så roligt och gör så kuliga teckningar till.

    SvaraRadera
  3. Hanna: men gudrun sjödén har ju rea! jag är lite sugen på en sån där kaftan i jordtoner.

    Linus: KOM HEM!! i miss u!

    SvaraRadera