fredag 29 januari 2010

Sweet Harmony

Jag har haft det väldans svårt att sova varje gång jag slumrade till så hoppade Rostig (hunden) upp i sängen och försökte böka ner sig under täcket. Jag sa åt en henne flera gånger att hon fick sova i sin hörna, då lade hon sig på en av mina tröjor och fnös förnärmat.  



Resten av natten spenderade jag med att halv sova halvt vara vaken, jag tog fram min anteckningsbok under natten och skrev ner osammanhängande saker. Ordet rävgift gjorde sig uppmärksammat mer än en gång.  Fråga mig inte varför, jag drömde även många drömmar där August Strindberg hälsade på.

Tavlan jag jobbar med börjar arta sig, jag har ingen aning om hur jag ska göra klart den men någonting hittar jag väl på.




Såhär ser min nuvarande arbetsplats ut.



Nu ska jag strax göra lite pannkakor och sedan se på en film.

Ta hand om er nu
-Harry

1 kommentar:

  1. Jag personligen tycker att en arbetsplats skall utstråla moral,renlighet och en stor smula eleganz smyckat med yuppi...men alla är ju olika. jag tycker du gör fel i att exploatera din "arbetsplatz" på internet där den kan komma i orätta händer.
    usch

    SvaraRadera