onsdag 20 januari 2010

Morgonstund har kamel i mun

Jag precis läst dagens Fantomen som numera går sju dagar i veckan, detta kanske är fjärde dagen i rad jag följer hans äventyr. Tydligen så har en skurk drabbats av det ebola virus som denna planerat att släppa lös på de civila. Fantomen bestämmer sig för att rädda skurkens liv men han behöver sin evige sidekick Gurans hjälp. Han i sin tur är svinförbannad över Fantomens hjältemodiga insats och har nu tre dagar i rad sagt samma sak i de tre rutor man får äran att läsa.

- Fantomen jag hjälper dig men inte skurken
- Du borde låta honom dö Fantomen
- Jag drömmer om dig Fantomen

Ja ungefär så låter det dag in och dag ut. Tröttsamt.
Nu har Karl-Mental gjort bacon ägg och bönor till mig, detta ska ätas och sedan ska vi hälsa på vår vän Lisa och dricka kaffe.

Adios
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar