tisdag 19 januari 2010

Moses supposes

Idag när jag gick hem från Rut stötte jag på något som fick mig i hjärnan att gå någon annanstans. Nämligen ner för minnets gata. 
Det jag såg var tre kids med en varsin påse fulla till bredden med snask (godis.) De här grabbarna var djävligt speedade och varvade godiset med att dricka red bull. De pratade i high pitched voices och sprätte med benen samtidigt som de gick. Det såg ut som om de hade fjädrar i benen. 
En av dom fiskade upp en cola burk ur fickan och skakade den utav bara helvete. Han slängde den sedan i marken så att det gick ett litet hål i den. Burken började nu spruta ut cola på alla som fanns sig i närheten. Kidsen blev ännu mer speedade av det här och sprang fram och tillbaka på gatan skrattade och rundade till sist ett hörn.
Jag kände igen mig, eller jag har aldrig ätit godis på en tisdag tills det att jag fyllde arton, men just den här speedade känslan har jag stött på en och en annan gång.

Några exempel

- För mycket tv-spel kombinerat med för lite sömn
- För mycket kaffe
- För mycket astmamedicin, när jag fick astma i första klass så sa doktorn att jag skulle ta två doser morgon och kväll. Jag vet inte om det var på grund av min späda kroppshydda men efter doktorns order så skakade jag som ett asplöv och kunde inte sitta still. Hjärtklappning fick jag också.
Ah, those where the days. 


Idag fick jag reda på att August ska flytta in här redan på söndag, nedan följer två bilder på hur glad jag blev och hur kul vi kan ha det tillsammans









Nu ska jag hem till Karl Mental och se på Futurama.

God Speeeeed
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar