tisdag 5 januari 2010

återfall


jag har sett om avatar. den här gången satt jag inte bakom en människa vars kranie i storlek uppgick till en av saturnus mindre månar. jag gillar att se om filmer för då kan jag slappna av och koncentrera mig på andra saker i filmen som jag missade första gången. för er som inte sett avatar i 3-d, gör det. ni kommer att ångra er annars. ni kommer behöva försvara er inför era barn och barnbarn varför ni valde att missa denna historiska händelse.

som vår kära onkel som hellre låg i sängen och läste serier än attt titta på tv med sin värdfamilj i usa kvällen när de visade månlandningen. samma onkel som senara även gick ifrån ett samtal med jimi hendrix för att han tyckte att han sluddrade för mycket.
men det är i och för sig sjukt störigt med folk som sluddrar.

/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar