torsdag 21 januari 2010

all play and no work


asså sen vi "slutade" på SvD (9 dec) och sen direkt efter när jag slutade på kartago (15 dec) så har jag inte gjort så mycket annat än försöka baka surdegsbröd och odlat mina bonzaipotatisar. det anmärkningsvärda är att innan dess hade jag alltid sjukt mycket att göra med serien , på förlaget och på auktionsverket och då hade jag idéer och upplägg till serien så att det räckte och blev över. men nu när det har varit lökarnas århundrade här i bagis så känner jag how my brain is turning into mush, och jag kan inte komma en enda ny stripp.

/Rut

2 kommentarer:

  1. Vet hur det känns... När jag har lite att göra kan jag inte få nånting gjort, men när jag är svamped så kan jag ta på mig lite till utan problem. Sic. Men happy days will come again, med massor massor av jobb! Vi kanske ska ses och jobba på en plan för världsherravälde? Kram

    SvaraRadera
  2. Är inte det finessen med en metaserie, att man inte behöver inspiration?

    SvaraRadera