onsdag 27 januari 2010

Arbetet i alla dess former

ag skrev detta inlägg innan x-filesmötet, nu orkar jag inte skriva om det.


Kaffe gör en pigg och yngre.
Sitter och ritar lite strippar och lyssnar på bra musik.



Dubbningen av youtubeklipp gick bra idag, min tyska är fortfarande was (he he).



I kväll blir det exfajls hemma hos mig, jag tänker bjuda på popcorn och te.
Jag har två burkar ravioli men dom tillhör mig och ska enligt min beräkning räcka till fyra middagar framöver.



Jag måste verkligen dammsuga och skrubba toaletten, man vill ju att det ska se trevligt ut när gästerna kommer hit. Rut tyckte inte att vi skulle vara här ikväll för att hon anser att det är unket här. Hon kan vara unken, hon har ingen projektor men det har jag.
OHHHH YEAHH

Igår eller var det kanske förrigår påbörjade jag en tavla, jag använde mig av akryl. Något jag aldrig utnyttjat förut. Kul var det i alla fall.



Anywho ses och hörs
-Harry

1 kommentar: