måndag 25 januari 2010

Bomber

Nu har jag smällt i mig lite ensamtaco. Jag vet vad ni tänker. Hur djävla sorglig får ,an bli. Well jag kan berätta för er att detta var gårdagens tacorester som jag idag smällt i mig. 
And it was awesooooome

Idag har jag betalat hyra och uppfört mig väl. 
På onsdag ska jag tro det eller ej jobba. Jag vet mindblowing. Jag ska dubba nio stycken youtube-klipp till tyska. Det är endast för att jag har en ängels röst och för att Wanda har hookat mig med jobbet.

The good times are raining down on me.

Imorgon ska jag och ut jobba med serien och sedan se "Snabba Cash" jag undrar om den är bra, hoppas det. Kanske inte är så svårt när boken är shiaaajt.

Nu ska jag äta en glas.

Farväl
-Harry

2 kommentarer:

  1. Wow du är så alternativ som tycker boken är skit! Jag älskar dina annorlunda tankar så mycket!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din ironiska samt lite otrevliga kommentar.'
    -Harry

    SvaraRadera