torsdag 14 januari 2010

Love is the drug


(så här såg det inte ut hos mig i morse)

tänk att ha barn, asså vilket jävla jobb. I morse (06.30) tog det Lage 45 minuter att äta en (1) knäckebrödsmacka med ägg och kaviar. och det var inte så att han inte ville äta den det är bara att han har så sjukt mycket att berätta så mellan varje minimal tugga så är det någon ny uppfinning eller äventyr han måste berätta om. jeeze louise.
jag behövde ta en power nap på 2 timmar efter att jag lämnat honom på dagis.

snart kommer Carro, Susie och Bella hit och vi ska kolla klart på Riket. Hurra!

Angående surdegsbrödet jag bakade igår så kan jag berätta att det var fullt ätbart men inte värt en omväg.men nästa torsdag kommer de hit från electrolux och ska fördriva demonerna ur min ugn. sen kommer jag att bli bagarmossens stolthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar