onsdag 13 januari 2010

För varm för att sova

Först och främst tack för era vänliga kommentarer angående Mumintrollens övertagande i Svd.
Jag ska inte älta det mer, men jag vill bara säga att er vänliga ord värmer en frusen lakej som jag själv.

Igår gick det mesta åt  helvete, eller en sak gjorde det. Helvetet ägde rum när jag skulle skruva fast sänggavlar på min säng. Mutterdjäveln gick att skruva halvvägs men efter det tog det stopp. Fanskapet vägrade röra sig en millimeter och där stod jag i bar överkropp och svor som Kapten Haddock.

Så idag ska jag till närmsta järnhandel och köpa fyra muttrar. Viva Life

Nu följer en och en annan bild.



Såhär skulle jag vilja se ut.

Detta är en bild jag har gjort


1 kommentar:

  1. HANSEN;
    Skitskruvar, hade en känsla att de inte skulle nå till botten. Oh well

    SvaraRadera