måndag 18 januari 2010

Den jag var igår


         Jag i mina ungdomsdagar

Man mår lite tjyvtjockt när man sovit tre timmar. Av någon anledning är mitt kreativa jag en sprudlande källa. Det känns som om jag ska spara in min kreativitet tills imorgon för då djävlar ska jag och Rut rusta upp serien och bloggen. Det blir en surprise och det är kull för oss men även för er.

Förövrigt har jag druckit femton koppar blask-kaffe och har därför en del överskottsenergi. Jag funderar på att raka mig igen men då går jag mot den nya stil jag planerar att utveckla. Mitt mål är att mer och mer se ut som en uggla. Håret får jag ju inte klippa så det kommer bli fluffigt och stort. Om jag bara spar skägget och sedan skaffar stora brillor så är segern min.  
Jag har även knopat ihop en ny idé till ännu en tatuering. Temat kommer att vara FISK och det mina damen und herren är ett djur som har många egenskaper. Den kan vara slemmig, fjällig och alldeles alldeles underbar.

Nu ska jag klä mig. Tjo
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar