söndag 17 januari 2010

mina smala axlars längtan

Igår såg linus och jag om fucking åmål. asså va bra den är. där känner man verkligen kärleken till skillnad från crap bright star.
sen jag såg det vita bandet har jag haft träningsvärk i ögonen. eller typ bakom ögonen, jag har försökt mig på diverse stretchövningar utan framgång så imorgon ska jag masa mig iväg til en optiker.


Harry och jag
hade ett bra möte igår och ska träffas på tisdag för att dra igång Söndagsbarn säsong 2 på allvar. it's gonna be awsome. det vet jag for a fact för att:

1. i natt drömde jag att jag åt kardemummaskorpor och hånglade med Michael Cera. det var fantastiskt

2. på väg till jobbet kom det en hjärtformad balong svävandes över gatan mot mig. (helt sant)

Gudarna har talat och framgång är inom armlängds avstånd.

jag har inget än kärlek för er.

Rut

2 kommentarer:

  1. Vi gratulerar vi gratulerar!

    www.imdb.com/name/nm0000126

    LOLOLOLOLOL

    SvaraRadera