söndag 10 januari 2010

Filar på min stil

Igår fick jag en ny jacka, detta kan tänkas var onödigt då jag har sjuttioelva stycken. Men den var fin och röd och luktade ål. Det sistnämda är inte ett skämt. Jackans förra ägare var min gode vän August. Han jobbar som ålfiskare och detta innebär rökning av sagd fisk. Så därför stank jag upp hela berns salonger igår, det visade sig vara en bra conversation-starter och jag trivdes med att lukta rökt fisk samtidigt som jag trängdes omkring på dansgolvet. Människor som uppförde sig drygt och snofsigt gned jag mig lite extra mot för att smitta dom med jackans fylliga arom.

Nu sitter jag och vaktar en hund. Den heter Rostig och är av rasen dvärgpincher, kolugn är hon också så jag chillar fett. Dess ägare (också August) är i Uppsala och jag är nu Rostigs bästa vän.

jag har tagit lite bilder som jag slänger upp senare, min datormus (he he) har dött så jag skriver från Valles dator.

Nu ska jag jobba.

Hej Hej
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar