torsdag 25 februari 2010

"vernissage"


kära vännner,

jag har nyligen kommit hem efter att varit på nationalmuseeum och kollat på konst föreställande nakna kvinnor målade av vita män. ahhh en fest för alla sinnnen.

på väg hem ringde jag min bror och han sa då att han var på "vernissage" på berns. (det var bra att han inte frågade om jag ville komma förbi för jag tycker ändå att bern är ett rövhål). any whoooo.. vaddå vernissage? är det inte discotek där nu för tiden? ja inte vet jag.

(rumpan på bilden skall ses som visuellt hjälpmedel för det som följer här näst)

jag har inte varit där sen sommaren -08 när jag satte mig på en bit glas och började blöd ymnigt från vänster skinka.

jag kände att det stack till ordentligt när jag satte mig på den där ända lediga platsen, så jag drog med Carro till toaletten där hon fick inspektera det skadade området. så att säga att jag blev tagen med byxorna nere när ordningsvakten kom är ingen överdrift. lolololol

sov gott

Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar