tisdag 2 februari 2010

i'm bluffin with my muffin



en av alla saker varför det är så kul at vara Rut Anderson är att eftersom jag inte hänger med riktigt i vad kidsen lyssnar på så gläds jag som de gjorde för ett år sen över en bra låt idag.

mitt nya fynd är den här lady gaga. har ni hört talas om henne? wow vilken kvinna. inte bara är låtarna awsome hon är även ascoooooool.

jag vet inte om det är Linda Nochlin som säger det men genom at ständigt återskapa sig så undviker man att bli ett objekt. damn straight! och det gäller Lady Gaga i hög grad. hon verkar ha full kontroll över sin egen skapelse.

Jag uppmärksammade Harry på låten Bad Romance igår. han sa att han redan hört den typ 10000000000000 gånger och att den var old news (ge mig en dubbel espresso).
jag ba:VAAAAAA!! var har du hört den!!!!

då märkte jag att han blev lite undflyende i sina svar och ba: på radio...
vilket uppenbarligen är en lögn efetrsom han ite lyssnar på radio. jag misstänker att han inte vill berätta var de spelar den här låten (jag utgår från att det är på ett såntdär "discotek") för att han inte vill att jag ska komma dit.


harry nämligen inte så förtjust i mina grymma dance moves. vid ett tillfälle har han till och med dragit mig från dansgolvet och frågat vad jag håller på med (the macarena, obviousliy.. svarade jag).

Tur för mig att han kommer hit alldeles strax så kan jag visa min nya routine jag har övat in. då kommer han nog mer än gärna berätta var de spelar Bad Romance, så det är där ni kommer hitta mig ikväll.

puss
/Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar