torsdag 18 februari 2010

Morgonstund



Igår innan x-files så var Rut, Erna August och jag på Älvsjömässan. Vår syster Wanda hade installerat riktat ljud. Hon jobbar med sådant. Det låter som värsta geekjobbet men det är ashäftigt man står under en högtalare och liksom i en ljudtunnel så alla runt omkring hör inte vad man lyssnar på. 







Efter x-files lade jag mitt öde i utelivets händer, det visade sig vara dumt för de händerna gav mig bara öl och vin så jag försvann in i en dimma.  
Men innan dimman minns jag att jag var på en klubb som heter Babasonic. Jag hade inte varit där sen jag var arton och det enda jag minns då var att det luktade lök och fis.
En bra klubb förändras inte, så det var precis som tid och lukt stått stilla. Jag stötte inte på några överraskningar när jag klev in.

Sen är det suddigt, det kändes bra att jag bor runt kvarteret för jag drog hem duschade och sov som ett barn. 
Ett fullt sådant

Hej
-Harry 


He He

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar