fredag 26 februari 2010

Use a wooden chair

Som ni kanske förstod av Ruts inlägg så var jag på vernissage på berns igår. Efter det drog jag till obaren sedan riche och sedan tillbaka till Berns. Jag var inte ensam Moley och August var med mig. 
Vilket kalas det var. På väg till obaren träffade vi några tjejer som gav oss öl, för dom skulle in på en klubb och ville inte ha mer. 
En av tjejerna var vrålsöt och gav mig en flaska som hade samma form som en red stripe (ölen). Jag tänkte inte mer på det utan bokade och tackade på det sättet far och mor har  lärt mig.



Sen när jag väl återvände till berns hittade jag denna flaska på toaletten, tanken slog mig att öltjejen kanske strök omkring inne på klubben. Jag tänkte leta lite men hiphopen tog över min rytm och jag dansade loss istället. 

Moley presenterade mig för artisten Sophia Somajo och jag blev knäsvag och efter introduktionen  gömde mig bakom August.
Good times.

Nu ska jag göra mackor
Lates
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar