fredag 26 mars 2010

Stoppa pressarna


tack vare anonyms något syrliga kommentar på ett av våra många brilljanta inlägg här på bloggen har vi nu livs levande bevis på att tidsresor existerar, och att "människor" reser mellan olika dimensioner as we speak.

det som hände var att jag delade med mig av min idé till en uppfinning (limstiftssmör) och så helt plötsligt visar det sig att den här uppfinningen har funnits förut!!!!!!


det som alltså har hänt är att någon (med extremt hög iq) läste inlägget, och sen åkt tilbaks i tiden, planterade smörstiftet där för att förhindra att jag skulle bli för framgångsrik i ett för tidigt skede av mitt liv.

denna person har räddat mig från framgång ett flertal gånger tidigare. Till exempel när vi fick sparken från svenskan, när jag nös den där killen jag försökte kyssa rakt i munnen och när jag gick hemifrån med kjolen instoppad fram i strumpbyxorna.

Tack, främling, för att du hålller mig till baka.

Rut

1 kommentar: