tisdag 9 mars 2010

det här är jag


ja, jag känner mig som joeynu när jag ringer runt till tidningarna. när de säger att de tyvärr inte känner till serien vill jag bara utbrista: "I was doctor Drake Ramore on days of our lives!!"

men det gör jag inte. istället skrattar jag och säger att jag inte heller skulle läst svenska dagbladet om det inte varit för att Söndagsbarn gick där, så jag är inte förvånad att du inte heller gör det. så skrattar vi båda.

kommer ni ihåg i american beauty när kevin spacy blir presenterad för någon som inte kommer ihåg honom och han svarar "It's okay, i wouldn´t remember me either." det är lite den hållningen jag har till livet i allmänhet och serien i synnerhet .

Så när jag då ringde till en landsortstidning och fick höra: "ja, men det vet jag ju precis vad det är för serie. " så kände jag mig manad att fråga om han var berusad. kort där efter avslutades vårat samtal. ni kommer inte att kunna läsa Söndagsbarn i Närkes Allehanda framöver.

/Rut

1 kommentar:

  1. haha jag är också dålig på att prata i telefon

    /Aron

    SvaraRadera