tisdag 23 mars 2010

new order

it's a show about nothing

vår syster Wanda beklagade sig härom dagen på att vår blogg inte handlar om serien. Pah! vaddå inte handlar om serien? det här är ju serien, god damn it.

jag försökte förklara det för henne och jämförde det med att Seinfeld i sin serie inte går och tjatar om sina "bits" och "routines" avsnitt efter avsnitt. Wanda sa att jag inte skulle överskatta min komiska begåvning, jag kontrade med att halka på ett bananskal och få ett skruvstäd i huvudet.

Rut-Wanda: 1-0

/Rut

3 kommentarer:

  1. hahah, bananskal-länken!

    (sitter seriöst och kvider av skratt framför datorn ^_^)

    SvaraRadera
  2. söndagsbarn! har fått för mig att ni är hemskt filmintresserade...har ni några reviews eller tips på filmer? både "gamla", nya och bioaktuella går bra. jag såg an education igår på grand på sveavägen (skönaste bion i sverige skulle jag tro) och gav den 4/5. tips tips gå se! carey mulligan var värd sin oscar nomination. däremot kan inte detsamma sägas om colin firth i a single man. visst var han ganska bra men oscar nomination var han inte värd. nåja...thats all the bull from me. ni är bäst! kräks på svd varje morgon...prenumerade bara för söndagsbarn o nu kmr skiten komma i 2 månader till. they suuuuuuuuuuuuuck. tack o hej! / alice

    SvaraRadera
  3. Hej Alice,
    jag tipsar GÄRNA om filmer. maila mig på sondagsbarn@gmail.com så skriver jag ihop mina top 10. jag är övertygad om att Harry också gärna delar med sig av sina favoriter.
    kram
    Rut

    SvaraRadera