lördag 17 juli 2010

värd att lämna island för



igår var jag och åt med en god vän från slottet. vi drack en kanna sangria och pratade om sex.
eller jag satt mest och mumlade och tittade ner på min tallrik halvätna, men mycket goda, tortillia med chevre, valnötter och honung, samtidigt som jag försökte göra ett världsvant och erfaret intryck.

Det hela sprack när jag helt en passant blev tillfrågad huruvida jag lokaliserat min g-punkt. (jag skulle självklart aldrig våga skriva detta det inte var så att jag citerade någon annan). Jag reagerade på samma sätt som jag gjorde när jag vid fem års ålder fick reda på var barn kommer ifrån, dvs. jag låtsades nysa, ursäktade mig sedan från bordet, gick in på toaletten tog tre djupa andetag tvättade händerna två gånger (en gång med varmt och en gång med kallt vatten (båda gångerna med tvål)) och kom tillbaks och började prata om själens odödlighet.

jepp jepp jepp.

Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar