torsdag 8 juli 2010

Gröngöling


LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL



Dagen då jag hade en awesome time.
Oj oj oj kära vänner. Dagens aktiviteter har varit amazing. Jag har hängt på stranden hela dagen lång. Under detta strandhäng har jag byggt mänskliga pyramider, lekt lik (Låg och flöt facedown vid strandkanten) och sparkat boll i en intensiv fotbollsmatch.
Jag blev så rackarns uppspelt och när bollen hamnade bakom ett gäng solande tjejer fick jag sådant övermod och tänkte;
Äh fan jag lobbar bollen över tjejerna så den hamnar på planen igen.
- Tjejer, över, skrek jag för att indikera vilken riktgning bollen skull färdas åt. Självsäkert klippte jag till bollfan med en ohygglig kraft. Den for cirka tre centimeter för att sedan begrava sig i en av tjejernas söta ansikte.
Fan och djävlar

Nu har jag haft dåligt samvete tillräckligt länge och ska därför ta mig en lur.

Adios
-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar