fredag 16 juli 2010

så här smart är jag



ja, ni ser rätt. ett genié in the making. För att spara tid så kokar jag alltså ägget och majset samtidigt. egentligen borde jag bra skicka den här bilden istället för mitt cv till ställen jag vill jobba på. för den säger ju liksom allt. här har vi en person som inte slösar med tid och som äter hälsosamt. jag skulle anställa mig.



hur somhelst. ni skulle varit med igår kväll efter trädgården för då var det typiskt pripps blå när vi gick och badade vid stadshuset. det var ljuvligt. tyvärr var jag så upptagen med att se till att inte få bakterier i munnen att det enda jag såg av en killes dykning från bron var när han kom upp till ytan igen. men det såg väl ut som dykningar gör mest kan jag tänka, och man måste faktiskt alltid vara på sin vakt mot bakterier även när det är pripps blå i luften, annars kan det gå illa.

nu är det 8:43 minute dance party och sen ska jag till Susie.

kram
Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar