torsdag 1 juli 2010

håll i hatten

fårö 1 juli 2010


Kära vänner,

här går det undan må ni tro. jag surfar nätet i OFATTBARA 2G. det är alltså andra generationens förmåga, i modern tid är vi numera inne på fjärde generationen (4G). kan vi alltså konstatera att 2G är hälften så kul som 4G? oh ja. för att citera min käre brors favoritfilm på frågan "Exakt hur kul är det att surfa med 2G?" "Det är som att ha en finne i röven" (bert den siste oskulden). jag behövde ta till med ett citat där eftrsom jag själv aldrig skulle slänga mig med sådanna vulgära platityder, men jag säger då detta, att om unge Wehrter kände sig deppig så är det inget emot hur jag känner inför det faktum att jag måste förlita mig på tele2s mobila "bredband" för resten av min fårövistelse.

lolzor

nu har jag öronmärkt en timme för att kolla mailen, dvs försöka komma in på mitt mailkonto.
Wehrter släng dig i väggen.

Rut


1 kommentar:

  1. texten är för liten! Gör större text! i övrigt är ni bäst. Pöss//F

    SvaraRadera