måndag 5 juli 2010

kultur i skur

fårö 5. juli 2010

Kära vänner,

nu har jag slagit på stort och köpt biljetter till både kents konsert i långholmsparken och popaganda. Ett annat kulturellt inslag i mitt liv de senaste 24 timmarna har även varit Josefin Svenske som har varit på besök. Ord räckte inte till för att utrycka hur trevligt vi hade så det var nära att vi ta till med interpretive dance.

Andra kul grejer är ju att alla mina småskyskon är här, jag tror senast att vi var här hela gänget 2006. det är mysigt och enerverande om vart annat. i morse blev jag värsta muppiga tonåringen och kallade wanda för cp för att jag blev arg för att hon sa åt mig. och hon ba: URSÄKTA; VAD KALLADE DU MIG? (asså värsta uppfodrande) och jag ba: inget
sen så visade jag fuck you åt henne och smällde lite i en dörr.
sjukt moget. men kom ihåg kära vänner att jag aldrig var tonåring så jag tar igen lite. :)

*¨**¨kramiz¨**¨*

Rutis

1 kommentar:

  1. Vad menar du med att du aldrig var tonåring?

    SvaraRadera