lördag 3 juli 2010

Tack Kniven

Fårö 3 juli 2010


jag är nykter

Kära vänner,

jag vill ta tillfället i akt och tacka Kniven som har lagt upp denna bild på mig på Facebook. Det är en kraftigt slag för "vi som aldrig vill att Rut ska få ligga igen". Tja, var ska vi börja? Polyesterkavajen, scarvesen knuten i en nonchalant men samtidigt intelektuell rosett, den totala avsaknade av käklinje, det något tvetydiga kroppspråket som för tankarna till det klassiska barnprogrammet "Joelbitar"?

Utöver detta har dagen även inneburit två brakförluster mot Felix i schack så att det numera står 7-5 till mig. Han knappar in med en rasande fart och det stressar skiten ur mig. Kort därefter fick jagd et bekräftat att jobbet jag yrade om tidigare inte blev mitt på grund av saker helt utanför min makt. Och en gammal kompis har unfriendat mig på facebook. konstig sak att göra. kanske på grund av bilden ovan?

nu ska jag ägna tid ått att träna upp kroppens mest erotiska organ inför morgondagens schackturné.

Sov gott

Rut

2 kommentarer:

  1. Men gud, roligt inlägg!! Skrattar ihjäääl mig men inte åt bilden. Du är ju bara sjukt koncentrerad o fin som vanligt.

    SvaraRadera
  2. när får man se dig i action på slottet igen? =)

    SvaraRadera