fredag 30 juli 2010

tand i hand


filmen om mitt liv

Jag och en viss person har bestämt oss för att slå våra påsar ihop och jag vittrar framgång!

Imorgon är det min sista dag för säsongen på slottet. det känns fruktansvärt. det känns som när man var liten på skolavslutningen och insåg att det inte var helt kul att behöva lämna sina klasskamrater i 10 långa veckor.

jag trivs verkligen på jobbbet, det är så att jag längtar efter att gå dit. tänk er om man hade ett sånt jobb i verkliga livet i vuxenvärlden. det vore ju helt fantastiskt.
det kännns liksom som kärlek. som att ha en kollibri i bröstet, eller som att någon kittlar mig på hjärtat. jag vill spara den här känslan så att jag kan ta fram den sen. den borde finnas som app på mobilen.


jag (mitt namn betyder herdinna på hebreiska)

asså jag önskar att ni kunde förstå. attt jag kunde dela med mig av den här känslan.
och ni skulle träffa de jag jobbar med. typiskt roliga. jag bara skrattar och skrattar var eviga dag. jag blir avundsjuk på mig själv när jag skriver det här. CURSE YOU TIME!!! för att du inte rör dig efter min vilja. jag känner mig som Roy i blade runner "time... not enough...."
kiss bajs prutt.

Rut

1 kommentar:

  1. Nej! Nu blir ju Slottet _typiskt_ sämre när du slutar!! Ses vi aldrig mer igen? :(

    SvaraRadera