fredag 18 juni 2010

tangled up in you


Linus! jag fastnade på din blogg i en timme. du är så rolig. jag ba: lolololololol

Jag lämnar landet ikväll för att besöka provinserna. beräknad återkomst:lördag 15.30.
det ska bli spännande för att det är en road less traveled i mitt fall. För att gardera mig mot otrevligheter så har jag bokat en tvåbäddshytt till mig så att jag slipper trängas med allt löst folk i 4-bäddshyttarna.

jag är nämligen (lite mindre nu efter 6 år i olika former av terapi) rädd för:

1. bakterier
2. fuktiga handflator
3. babyspenat i plastförpackning
4. skärbrädor och andra köksredskap av trä
5. att vara fast på ett ställe
6. sitta på marken utomhus och äta

Jag är väl medveten om att jag kommer att konfronteras med minst 3 av dessa 6 faror inom de nästa 36 timmarna.

jikes. men jag ska stålsätta mig, göra mina andningsövningar och rabbla på mitt mantra.

skepp o hoj, kamrater!

Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar