onsdag 9 juni 2010

all work and no pay


de på bilden är glada för at de inte har den här mobilen

jag har ringt sony ericssons kundtjänst och förklarta för dem dem varför deras modell S312 är skit.

1. där jag hade mottagning med min tidgare mobil, kan jag inte prata med min nuvarande
2. jag får en stöt rakt in i örat varje gång ett samtal avslutas när jag pratar i handsfree
3. batteritiden är sämst
4. interfacet är sämst
5. den hänger sig
6. den stänger av sig själv

den kan dra åt helvete.

han i kundtjänsten påstod att det vara bara mitt exemplar det måste vara fel på och att jag bara kunde få den utbytt till en av samma modell.

jag borde ha informerat honom om min sjukt inflytesrika blogg som kunde dra med sig hela hans företag i fördärvet om jag inte blev kompenserad för det fysiska och psykiska lidande de här senaste månaderna har inneburit. jag säger bara:

SUG MIN RÖV SONY ERICSSON!

/Rut

2 kommentarer:

  1. haha, meta-humor. LOLtastic!

    SvaraRadera
  2. Sony Ericsson ska man akta sig för. Det bara är så :-)

    SvaraRadera