måndag 14 juni 2010

Stoppa pressarna

en av två ofräsha grejer

Asså visste ni att man kan få klamydia av oralsex!?!?!?!? Det stod i tidningen så jag passade på att fråga barnmorskan på mama mias drop-in mottagning i dag när jag var där för att kolla utrustningen. ja, tänka sig, man kan få klamydia i halsen. lololol.

efter det gick jag och såg the ghost writer trots att jag hade proklamerat vitt och brett att jag absolut inte tänkte stödja roman polanski på något sätt för ens han suttit av sitt straff.
liskom sjukt drygt att droga en 13 åring, utnyttja henne sexuellt och sen tro att allt är ok för att de har kommit till en understanding utanför court. ofräsht.

/Rut

1 kommentar:

  1. Jag var och kollade mig för några år sen och då sa hon den där tanten som stoppar in en topps i ens urinrör det där om oralsex också. Sjukt deppigt. Det förtar halva nöjet med kondomer, tycker jag. MINST!

    SvaraRadera