torsdag 17 juni 2010

En gång var vi små


2004



igår


Sjut gulligt! va små vi var Felix och jag.

Igår i taxin envisades Kniven med att googla på om kusiner fick gifta sig för att sen konstatera att det var fritt fram för Felix och mig eftersom vi är sysslingar. Incestskämt av tredje part uppskattas sällan.

Any whoo så hade vi hemskt kul. Felix och Patrick hade precis lika dana byxor vilket ledde till en del förvirring följt av en vilja att skapa något så monumentalt som illusionen av ett förlängt ben.
(följ händeöseförloppet nedan):


nej men titta, vi har lika dana braller!


det är konst




Kniven coachar inför avslutningen

det hela avslutatdes med en kroppsskulptur med tydliga influenser från den hinduistiska estetiken.



Jag försökte vara tuff på fredsgatan och få in både Kniven och Felix gratis, men vakten var tuffare. asså han var orubblig, och efetrsom jag redan fått mitt kort konfiskerat en gång så valde jag att inte fortsätta debatten.

ser ni att en glad ande har materialiserats. med parkeringsskyltar som ögon och en glad mun.


jag har sjukt långa vänner


Yes! min bästa Susie kom dit.


typiskt gulligt


jag ba: lolololololol men i tanken så ba: blå blå vindar och vatten..


asså slussen hur kan du vara så förbannat jävla vacker?


nu ska jag äta frulle på balkongen.

Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar