lördag 12 juni 2010

bästa tipset


så här bra kan livet vara


en anonym har tipsat om den här bloggen. det är det vackraste jag någonsinn sett, och då har jag ändå sett Arnolfinis trolovning i verkliga livet.

hur som helst. berättade jag at linus kusin Kusin Vitamin var uppe här och härjade för några veckor sen. oj va skoj det var. här nedan följer bilder där Hagbergskan, Linus och Kusin Vitamin visar hur ringmuskeln på en kossa beter sig om man inte klappar kossan på rumpan först (ringmuskeln drar ihop sig).


klassiskt ringmuskel beteende


asså det är method acting

senare under den kvällen posade de även på temat "svår" och "biceps"





haha, sjukt kul att sitta i innemöbler utomhus. oj va jag skrattade.

men allvarligt talat, om du inte kolat in bloggen jag tipsade om i början så gör det nu!

Kiss bajs prutt!

Rut

2 kommentarer:

  1. Sjukt bra bilder!!!! Åh herregud vad jag garvade den aftonen :) Pussiluss.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha!
    Att den bilden du länkat mig till ska jaga ikapp mig titt som tätt!

    Puss och björnkram på dig Rut. Jag saknar dig!

    SvaraRadera