lördag 5 juni 2010

Drack champagne - Kräktes

Det är såhär jag vill leva, vara och andas



Titeln avslöjar hur min gårdagskväll tog ett väntat slut. Efter uppkastningen somnade jag på Mimmis köksgolv för att sedan bli forslad till en soffa. Där sov han, Harry. Som ett barn.
Imorse mådde jag förvånatsvärd bra och hjulade nästan hem. Ivan mådde något sämre och var svår att kommuniera med. Han ville inte ens följa med och sk8ta.



Rut är jäkligt rolig och skriver så man ibland tappar hakan.
Jag själv drar in pengar och går runt och sprätter, surar och suckar gör jag lite. Det är kul, det är kul tycker jag.

Hur som haver så tappade jag fattningen igår när en kille snackade skit om min vän. Jag bad denna kille att avlägsna sig. "Gå tre miljoner steg åt det hållet och kom inte tillbaka" vill jag minnas att jag sa.
Jag borde sagt, "Pys grabben."



På dansgolvet blev jag inklämd mellan ett råhett lesbiskt par, dom hånglades över mig. Det var trångt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar