lördag 10 april 2010

Män som hatar saker

Här på söder har jag startat en klä-ut-dig-till-något-du-hatar-kväll. Eftersom jag inte äger en Star Wars utstyrsel så klädde jag ut mig till en hippie. Djävla Hippies.
Försöker skapa fred genom att sitta på gräsmattor och ta LSD. Deras ledord var "Make love not war." Bra  jobbat Hippiedjävel! 



Karl ville klä ut sig till världen men vi hittade inget representativt. 




August är utom tävlan, för han är kär. Då är allt så djävla vackert. Han kanske är en Hippie. Jag testar honom och  frågar vad han tycker om blommor, han säger att han hatar dom. 
PHEUUUW, blev lite rädd där.

Nu blev han taggad och ska klä ut sig till en Nitty Gritty kille. Resultat nedan (That's what I said.)




Varför han hatar dem är för att de är "Fixed Gear dioter" som köper cyklar utan bromsar för femton tusen, skithögar!

Nej nu ska jag ta mig en ölis och äta kyckling. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar