lördag 7 augusti 2010

Hur mycket tigrar som helst



Jag vet inte om det är mina ångestdämpande piller som gör att jag drömmer konstiga saker. Det kan lika väl vara att jag somnar hungrig.
Hur som haver så drömmer jag om en del ladies som jag känner. Tyvärr inte på det där sättet så man vaknar skamsen och blir tvungen att byta lakan.
Nej i mina drömmar blir jag oshysst behandlad av olika kvinnor.

Härom natten drömde jag att en tjej tog ett av mina revben. Jag hörde med henne vad hon trodde om det. Hon menade att mitt undermedvetna sa till mig att hon och jag var skapta för varandra.
Igår natt drömde jag att jag var en bärplockare som behövde försörja sin familj, då kom en annan kvinnlig bekant och snodde alla blåbär jag plockat.

Så man kan ju klargöra att det återkommande temat är "fruntimmer som snor mina ägodelar." I verkliga livet blir jag alltid av med hjärtat.
Om det är någon som kan något om drömtydning så är jag nyfiken på en recension.

Ni andra kan lyssna på min nya playlist. Varsågod


"Det var så länge sedan jag hälsade på morfar. Tar du med lite pilsner och några solrosfrön så går vi dit på en gång."

-Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar