tisdag 17 augusti 2010

Bagarmossen Rehab


Jag har nyss avverkat frukost och kaffe. Platsen jag befinner mig på är Rut och Linas lägenhet.
Här bor jag på deras soffa lite då och då. Mest för att samla tankarna och sova tryggt om nätterna.

För tre dagar sedan började jag med antideprissiva och känner mest av dem i form av muntorrhet och yrsel. Det är några av de femhundrafyrtio biverkningar som står nedskrivna på bikapssedeln.
Det jag kan uppleva är även diaree, viktökning, viktminskning, sömlöshet och minskad sexlust. Det sistnämda rör mig inte mycket i ryggen då det var ett tag sedan I got busy.

Eftersom Ruts inneboende jobbar mycket så är hon inte hemma så ofta. Så när man kommer hit har Rut lagt fram fyrtio artiklar, bilder och laddat med youtubeklipp som hon måste dela med sig av. Alldels nyss ropade hon in mig i köket för att visa en bild på en dörr.


Nu ska hon visa en bild på en ung Demi Moore.

Adios
-Harry

1 kommentar:

  1. Tjena Harry! tack för igår. Vad tråkigt att du mår dåligt, jag hoppas att du blir bättre snart! Jag bjöd just Rut på middag ikväll, på Rörstrandsgatan. Vill du komma?
    Ingen är finare än en ung Demi Moore, er Vanity Fair på Fårö var typ min sexdebut! eh..
    kram, krya på dig

    SvaraRadera