tisdag 4 maj 2010

4 kilo senare



efter en hård vecka av kultur, shopping och fine dining är jag åter hemma. Bäst i kulturväg var filmen exit through the gift shop (trailern är ful och missvisande, men filmen är brilliant) och marina arbomovic utställning på moma.

dagen efter att vi kom till NY hörde de av sig från TT, angående ett projekt Harry och jag försöker genomföra där och ville ha en byline bild. det blev bedrövligt eftersom vi var så bakis och jet laggade. här följer ett explock av ratade bilder:




jag försöker spexa lite.

smakfull komposition

till slut valde vid den här bilden som togs i samband emd en ljuvlig frukost bestående av blueberry pannkces med sirap och smör, till det blev det milkshake och en toast. mmm:


jag tycker att vi ser ut som ett par men töntharry sa att vi skulle ta den här bilden och det är nog bra för hans självförtroende att få bestämma lite ibland.

typiskt god frukost.


den var till och med godare än den ser ut


tyvärr hann jag inte gå in här

ja, som ni ser har det varit fullt upp, men nu är vi tillbaks.

kram
Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar