lördag 6 februari 2016

I allra största hemlinet.

Hej syrran!
Hoppas du har det bra. På frågan hur jag har det, säger jag som Thåström;
Köpenhamn är bra om man inte vill vara med.
Jag lever som en eremit (möjligt stavfel) här, mina dagar är inte alls spännande. Eller jo förresten det är ju sjukt kul att gå på konstskola och få måla hela dagarna. Asså, jag menar att det!! Shit va nice det är. 
Men utifrån ser det ut såhär.
Går upp vid tio och äter gröt, dricker kaffe och snackar tv-spel med min roomie. Sen stretchar jag min ländrygg.
Efter det cycklar jag till skolan. Kommer fram vid elva kanske och sätter med ens igång att måla. Oftast glömmer jag att äta lunch för att måleriet suger tag i mig och släpper inte taget förens runt sexsnåret. Så jag är då inte helt oväntat ashungrig, äter då min medhavda lunchlåda och kollar på ett avsnitt Rick and Morty. (Hett tips)
Sen målar jag lite till och vips så blir klockan tio och då är det dags att cykla hem. Väl hemma äter jag igen, dricker te och spelar tv-spel. Sen somnar jag runt tre på natten.
Så är det, dag in och dag ut.
Det är livet, eller ja det är en del av livet. Jag gillar det, men önskar att jag hade någon hobby eller social tillställning så jag fick träffa lite folk.

Ja som du läser så kanske det inte är världskul för utomstående. Så därför bjuder jag på denna
NYA SÖNDGAGSBARNSSTRIPP. Inte ens du har läst den för jag har gjort den i hemlighet, som en surprise för att du är en sån toppensyrra. Den är baserad på samtalet vi hade härom dagen.

Tryck på den. (hehehehe)




KBP
/ Harry
ps. hälsa morsan, farsan och mina andra systrar när du ser dom. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar