onsdag 30 september 2009

Pondus hjärta Söndagsbarn

Mina vänner om man går in på pressbyrån, 7-eleven eller till mitt kontor finns det nya numret av Pondus att införskaffa. Varför ska man göra det? Förutom att man kan läsa serien Rogert av kollegan Thomas Olsson kan man även läsa SÖNDAGSBARN. Det är sant, vi agerar gästserie och tävlar om ett stipendium på 50 lök, det är ph-phat, Förutom en skrattfest kan man även läsa en intervju med mig och Rut. Där kan man bland annat få veta att mina intressen är att umgås med min mor.





Jag vet att jag lovade bilder från bokmässan men det sket sig, datorn är seg och ger mig stötar när jag svär åt den. Idag ska jag rita en stripp mediciner. Kommer bli hur bra som helst.

Här kan ni får er en titt av hur det ser ut än så länge.



Okej tet ropar mitt namn och jag är dess slav.

Laters
-H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar